Moonshake Technologies levert internet oplossingen startups

Datum nieuwsfeit: 06-10-2000

Amsterdam, 6 oktober 2000

MOONSHAKE TECHNOLOGIES LEVERT INTERNET OPLOSSINGEN OP MAAT VOOR STARTUPS

GorillaPark, de pan-Europese Internet business accelerator en incubator, maakt bekend dat Moonshake Technologies is toegetreden tot GorillaPark. Moonshake Technologies adviseert over Internet-toepassingen, levert technische Internet-oplossingen op maat en doet research en ontwikkeling voor Internet startups die versneld naar de markt willen en daarbij de meest actuele Internet-technologie willen inzetten om de concurrentie voor te kunnen blijven.

GorillaPark's voorzitter Jeroen Mol vindt dat Moonshake Technologies een cruciale dienst toevoegt aan het Internet landschap. "Moonshake levert en ontwikkelt cruciale Internet toepassingen voor startups. De uitvoerige technologische kennis van het bedrijf en de praktische ervaring zorgen ervoor dat zij snel gedegen en op maat gemaakte oplossingen kunnen leveren, ten behoeve van de business strategie van de klant."

Moonshake Technologies is opgericht in november 1999 door Erik Hoffmann, CEO; Laurens Pit, Chief Software Architect en Jochen Pohle, Chief Technology Officer. Moonshake Technologies is opgezet om de ontwikkeling van internettoepassingen van klanten te versnellen zodat zij eerder de markt op kunnen.
Moonshake Technologies werkt nauw samen met de opdrachtgevers om hun businessplannen te verfijnen en de eisen voor hun Internet toepassingen te definiëren. Daarnaast levert Moonshake Technologies research en ontwikkelingsdiensten waarbij zowel externe software componenten worden gebruikt als intern ontwikkelde software. Het doel is om een Internet architectuur te leveren die optimaal is voor de klant bij het bereiken van de bedrijfsdoelstellingen en het vergroten van de voorsprong op de concurrentie.

Moonshake Technologies is toegetreden tot GorillaPark om ondersteuning te krijgen bij een snelle expansie in Europa.
CEO Erik Hoffmann: "Het toetreden tot GorillaPark stelt ons in staat om snel uit te breiden in Europa en het toptalent aan te trekken dat wij nodig hebben om onze klanten van optimale technologie te kunnen voorzien. De synergie met GorillaPark geeft ons een ongeëvenaarde mogelijkheid tot groei en succes."

Over GorillaPark®: Van idee tot beursgang

GorillaPark, opgericht in 1999, is een toonaangevende pan-Europese Internet Business Versneller voor high-tech ondernemers die Internetbedrijven willen starten en snel willen doorgroeien tot internationale topondernemingen. Met kantoren in Amsterdam, Londen, Parijs, München en Silicon Valley, Verenigde Staten begeleidt, ondersteunt en versterkt GorillaPark startende bedrijven door een exclusief team van zeer ervaren ondernemers beschikbaar te stellen naast ultramoderne faciliteiten, een innovatieve infrastructuur en aandelenkapitaal. GorillaPark ondersteunt nu de start-upbedrijven: //hot.orange.com, SwapitShop, Mobile Commerce, Quadrans, Pharmeon, Distractions, WebPerform, Yellowtrack.com, Nerve Wireless, Exaide en Moonshake Technologies en orienteert zich nog op verschillende andere bedrijven.

Voor meer informatie kunt u de website bezoeken;
www.Gorillapark.com

/////