Www.Kijkshop.nl voorkomt sluiting Kijkshop Roermond

Datum nieuwsfeit: 07-10-2000

KIJKSHOP

www.Kijkshop.nl voorkomt sluiting Kijkshop Roermond

Zaltbommel, 7 oktober 2000.

Tijdens een ingrijpende verbouwing van filiaal Roermond zal Kijkshop haar klanten digitaal zowel het volledige assortiment als de vertrouwde service kunnen blijven bieden. Dit is mogelijk door de openstelling van een Kijkshop-internetwinkel op hetzelfde adres.

Kijkshop, een onderdeel van het Vendex KBB concern met 136 winkels verspreid over Nederland, België en Luxemburg, is reeds 27 jaar koploper in virtueel winkelen. Kijkshop biedt een veelzijdig assortiment aan van ruim 3500 merkartikelen, overzichtelijk gepresenteerd in vitrines, tegen gegarandeerd de laagste prijs.

Sinds november 1999 profileert ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen