Greenpeace achtervolgt Pronk met mobiele lichtkrant

Datum nieuwsfeit: 08-10-2000

Achtervolg voorzitter Klimaatconferentie Jan Pronk met jouw oproep via de mobiele Greenpeace Lichtkrant!

Greenpeace heeft een elektronisch billboard waarop iedereen minister Pronk (voorzitter wereld klimaatconferentie in Den Haag) kan oproepen stappen te ondernemen tegen klimaatverandering. Het elektronisch billboard op een Greenpeace-bus zal Pronk in oktober en november achtervolgen en verschijnen op verschillende plekken waar de minister aanwezig is. De benodigde elektriciteit wordt opgewekt met zonnepanelen.
De lichtkrant geeft boodschappen uit de hele wereld weer. Mensen uit de hele wereld kunnen een boodschap indienen via de website van Greenpeace www.greenpeace.nl.
Stuur ook een oproep!
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen