Dodelijk verkeersongeval in Almere

Datum nieuwsfeit: 08-10-2000

Politiebericht Flevoland: District Zuid 8-10-2000 Dodelijk verkeersongeval
Stafdienst Communicatie, Timmer, 06-51401952

ALMERE- Op de kruising Hogering / Karperweg is vannacht een dodelijk slachtoffer gevallen bij een botsing tussen twee personenwagens. Een 34-jarige man uit Almere reed op de Hogering richting Almere-Buiten. Daarbij reed hij vermoedelijk door het rode verkeerslicht en raakte daarna op de kruising de andere auto, die vanaf de Karperweg de Hogering op reed. Hierin zaten twee inzittenden (leeftijd en plaats nog onbekend). De 34-jarige is met onbekend letsel vervoerd naar het AZU. Van het andere voertuig is de bestuurder ter plaatse overleden; zijn bijrijdster is zwaargewond vervoerd naar het AMC. Beide voertuigen zijn afgevoerd. De kruising Hogering / Karperweg is van 02.00 tot 04.00 uur afgesloten geweest.