Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Mercury Interactive lanceert 'Points of Presence on Demand'

Datum nieuwsfeit: 09-10-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Mercury Interactive lanceert als eerste 'Points of Presence on Demand' -functionaliteit met nieuwe Topaz ActiveWatch
Alliantie met AT&T, Qwest en GTS

Leuven/Utrecht, 09/10/2000
Mercury Interactive Corp., 's werelds belangrijkste leverancier van

webprestatiebeheer-oplossingen, lanceert een upgrade van Topaz ActiveWatch,

de host-versie van Topaz. Dat is een oplossing die de prestatie van

internettoepassingen (zoals een e-commerceapplicatie) permanent evalueert.

Topaz ActiveWatch verkoopt nu ook met een 'Point of Presence (PoPs) on

Demand'-functionaliteit zodat een onderneming haar e-businesstoepassingen

voortaan vanuit elke locatie kan evalueren. Prestatiegrafieken geven

bovendien een zo nauwkeurig mogelijk beeld van hoe de ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie