Ad Melkert op werkbezoek in Noord-Brabant

Partij van de Arbeid

Den Haag, 2 oktober 2000

AD MELKERT OP WERKBEZOEK IN NOORD-BRABANT

Maandag 9 oktober bezoekt Ad Melkert, voorzitter van de Tweede-Kamerfractie van de Partij van de Arbeid, Noord-Brabant. Het bezoek staat geheel in het teken van de ruimtelijke ordening.

Het werkbezoek begint om 14.00 uur in de Katholieke Universiteit Brabant in Tilburg, alwaar Melkert een gastcollege geeft over grondpolitiek. Om 15.30 uur vertrekt hij om per bus een rondrit te maken langs verschillende locaties in het kader van de ruimtelijke ordening. Hierbij zullen, naast regionale bestuurders en andere betrokkenen, ook leden van de Tweede-Kamerfractie aanwezig zijn. Deze rondrit eindigt om 18.00 uur in Den Bosch.

De avondbijeenkomst vindt plaats in het Muziekcentrum van Den Bosch, Prins Bernhardstraat 4. Om 19.30 uur gaat gedeputeerde Lambert Verheijen in op het thema ruimtelijke ordening dat op dit moment in Noord-Brabant zeer hoog op de politieke agenda staat. Ad Melkert reageert hierop en zal in het verlengde zijn visie geven op de recent uitgebrachte nota "Grondbeginselen" van het PvdA-kenniscentrum Ruimte & Milieu.

Vanaf 20.15 uur praat Ad Melkert met het publiek over ruimtelijke ordening en andere actuele politieke zaken.

De bijeenkomst wordt om 21.00 uur afgesloten.

Noot voor redacties