Icon Medialab breidt management team uit

Datum nieuwsfeit: 09-10-2000

Personalia bericht

Bunnik, 9 oktober 2000

Management team Icon Medialab breidt uit!
Gerhard Jansen (39) is per 1 september in dienst getreden bij Icon Medialab, aanbieder van strategische oplossingen voor internet, intranet, extranet, e-commerce en wireless toepassingen. Gerhard gaat aan de slag als human resource manager en lid van het management team. Na een studie rechten aan de Universiteit Utrecht en UVA, werkte Gerhard bij YACHT Finance. Als regiomanager was hij daar resultaatverantwoordelijk voor de YACHT Finance-afdelingen van de regiokantoren Arnhem, Utrecht en Zwolle. Zijn verrassende overstap naar Icon Medialab verklaart hij als volgt: ´De toekomst voor e-business-dienstverlening ziet er veelbelovend uit. Ik vond het daarom interessant om bij een jonge onderneming als Icon Medialab vanaf het begin af aan betrokken te zijn. Mijn uitdaging zal vooral liggen in het opzetten en vormgeven van het recruiting- en HR-beleid.´

Icon Medialab
Icon Medialab is een van 's werelds grootste organisaties voor strategische e-business-ontwikkeling en professionele internetdienstverlening. Ook in Nederland behoort Icon Medialab tot de top. De onderneming levert innovatieve, strategische, creatieve en technische oplossingen voor klanten overal ter wereld. Icon Medialab heeft meer dan 2.000 medewerkers in dienst in 15 landen in de V.S. en Europa. Bij Icon Medialab Asia zijn 200 mensen werkzaam in vier landen in Azië en Australië. Door het snel lokaal toepassen van de allerbeste maatwerkstrategieën en programma's verschaft Icon Medialab klanten concurrentievoordeel. Icon Medialab - opgericht in 1996 en met het hoofdkantoor in Brussel - biedt deskundigheid voor alle platforms en apparatuur, waaronder draadloze en mobiele toepassingen. Het bedrijf heeft bekroonde programma's ontwikkeld en uitgevoerd voor tal van klanten, zoals Stora Enso, Telenor, Föreningssparbanken, Sonera Zed, Volkswagen en Alitalia. Nederlandse klanten zijn onder andere Foster Parents, Hewlett-Packard, Nederlandse Speciaal Drukkerij (LabelsandStuff), de Rijksvoorlichtingsdienst, Vedior Personeelsdiensten, KPN/Cisco Systems (Mxstream), TMFshop en Seat. Icon Medialab is genoteerd aan de beurs van Stockholm Attract40 (ICON). Voor meer informatie: www.iconmedialab.nl.

Noot voor redacties