Extratainment.com introduceert cartoon 'Dr. Parkinson'

Datum nieuwsfeit: 09-10-2000
Rotterdam, 9 oktober 2000

EXTRATAINMENT.COM INTRODUCEERT 'DR. PARKINSON'

Online entertainmentbedrijf ExtraTainment.com lanceert vandaag, maandag 9 oktober, zijn nieuwste cartoon 'Dr. Parkinson' op de website www.extratainment.com.

Voorzien van eeuwig trillende handen weet Dr. Parkinson zich keer op keer in de nesten te werken, met totale chaos als gevolg. Het nieuwe personage heeft dezelfde 'in-your-face' humor als de andere personages van ExtraTainment.com en de cartoons zijn kort en krachtig. De avonturen van Dr. Parkinson verschijnen elke werkdag (maandag tot en met vrijdag). www.extratainment.com/drparkinson.html

Voor de introductie van Dr. Parkinson is de site van ExtraTainment.com iets aangepast; net als de andere cartoons Recycle Dog en The F-Word is Dr. Parkinson vanaf de homepage te zien en zijn er ook gratis downloads te krijgen van het personage; zoals postcards, screensavers en wallpapers voor op je bureaublad.

ExtraTainment.com heeft nu meer features, een betere navigatie en biedt elke dag het beste in online entertainment:

De dagelijks avonturen van Recycle Dog, met meer poep dan ooit tevoren! www.extratainment.com/recycledog.html

Dr. Parkinson, de schuddende chirurg, zorgt elke werkdag voor totale chaos. www.extratainment.com/drparkinson.html

Wekelijks gaat The F-Word op zoek naar de verborgen dieptes van de Engelse taal.
www.extratainment.com/fword.html

Iedere maand een nieuwe game met in de hoofdrol Recycle Dog, The F-Word of Dr. Parkinson.
Deze maand is dat: 'Every Day is a Fryday', waarin de speler een geheim woord moet raden om The
F-Word van een gruwelijk lot te behoeden.
www.extratainment.com/games.html

Het Nederlandse online entertainmentbedrijf ExtraTainment.com is winnaar van de Cool Site of the Month Award voor september. Daarnaast is ExtraTainment.com genomineerd voor de BAFTA (British Academy of Film and Television Arts) Interactive Entertainment Award in London en voor de Cool Site of the Year Award 2000.

ExtraTainment.com brengt op de website dagelijks verse cartoons, games en entertainment. Naast internet richt het bedrijf zich tevens op de mobiele markt en gaat content leveren voor WAP, 3G (UMTS) en Palmtops, zoals Pocket PC's.

Noot aan de redactie:
Voor beeldmateriaal en downloads van ExtraTainment.com cartoons, logo's en banners kunt u terecht op: www.extratainment.com/pressimages.html

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot Mijke Niks, manager public relations, via telefoonnummer 010 439 02 00 of via email mailto:mijke@extratainment.com.

Wanneer u geen persberichten meer wilt ontvangen van ExtraTainment, kunt u een bericht sturen naar
mailto:nl_pers-request@mailing.extratainment.com
met in de body de tekst "unsubscribe".