Roadshows voor mkb over belastingplan en euro

MKB Nieuws, bericht

09-09-2000
Roadshows voor mkb over belastingplan en euro

Een praktisch antwoord geven op vragen van ondernemers over de gevolgen van het belastingplan 21e eeuw en de euro. Dat is het doel van de vijf informatie-avonden die MKB-Nederland en ING Bank in samenwerking met het ministerie van Financiën, NOvAA, NOAB, College van Belastingadviseurs en de Federatie van Belastingadviseurs organiseert.

Hoewel de tijd dringt (de nieuwe belastingregels treden al op 1 januari in werking en de euro komt ook steeds dichter bij) kunnen ondernemers zich nog tijdig voorbereiden op beide gebeurtenissen. Tijdens de MKB Roadhows krijgen ondernemers onafhankelijke en voor het eerst volledige informatie en praktische tips over beide onderwerpen. Minister Zalm dan wel staatssecretaris Bos van Financiën geven een toelichting op het hoe en waarom van het nieuwe stelsel en het ondernemerspakket. Voorzitter De Boer van MKB-Nederland zet de voors en tegens van het nieuwe belastingplan op een rij. En de heren Drok en Von Dewall van de ING Bank informeren ondernemers hoe zij zich grondig op de euro kunnen voorbereiden.
Ondernemers kunnen direct hun vragen kwijt aan een deskundigenpanel en informatie vinden op de informatiebeurs na afloop.

Ter gelegenheid van de MKB Roadshows komt er een nieuwe uitgave van het MKB-Maatregelenboekje uit. Alle gasten ontvangen na afloop deze uitgave.

De MKB Roadshows 2000 vinden plaats op

maandag 9 oktober Roermond, Theaterhotel De Orangerie

dinsdag 10 oktober Arnhem, Nationaal Sportcentrum Papendal

maandag 16 oktober Assen, Party Town

maandag 23 oktober Breda, Chassé Theater

dinsdag 31 oktober Zoetermeer, Congrescentrum Dekker

De deelname kosten bedragen 100--. Leden van MKB-Nederland betalen 60,-- (ex btw).
Aanmelden: telefoon 023 - 5344953

Informatie: mw Van der Wenden