Jacqueline Terpstra marketing manager Lotus Nederland

Datum nieuwsfeit: 10-10-2000
Jacqueline Terpstra Marketing Manager Lotus Nederland

Diemen, 10 oktober 2000 - Jacqueline Terpstra is per 1 oktober benoemd tot Marketing Manager Lotus Nederland. In die functie volgt zij Joke van Look op, die nu bij Lotus EMEA (Europa, Midden-Oosten en Afrika) de functie Marketing Communications Manager vervult.

Jacqueline Terpstra was al eerder werkzaam binnen Lotus. Van 1989 tot 1994 was zij werkzaam in sales- en marketingfuncties. Hiervoor was ze Marketing Manager Noord-Europa bij Apple. Jacqueline brengt in totaal ruim 14 jaar ervaring in de IT-branche mee naar Lotus. Als Marketing Manager zal Jacqueline deel gaan uitmaken van het management team van Lotus Nederland.

Over Lotus
Lotus Development Corporation is wereldwijd marktleider in software-oplossingen voor messaging, collaboration en knowledge management. Lotus richt zich met haar oplossingen op de kleine tot multinationale ondernemingen. Centraal in de oplossingen van Lotus staat het uitgangspunt dat Internettechnologie mensen op een wereldwijde schaal laat samenwerken. Lotus levert zowel de client-, server- als de platformproducten voor (real-time) samenwerking, berichtenverkeer en applicatieontwikkeling. Daarnaast biedt Lotus een uitgebreid pakket aan kantoor- en productivity-applicaties, compleet met Internetfunctionaliteit. Ondernemingen die kiezen voor Lotus-oplossingen, kunnen rekenen op professionele consultancy en dienstverlening van de Lotus Professional Services-organisatie en van de Lotus Business Partners.

Lotus is opgericht in 1982 en is sinds 1995 onderdeel van IBM. Het bedrijf heeft circa 8.500 medewerkers en brengt haar producten wereldwijd via de meer dan 20.000 Business Partners in meer dan 80 landen op de markt.

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties