Politiebericht: Vrouw uit Oirschot rijdt tegen bomen aan

Datum nieuwsfeit: 10-10-2000

Korps: Brabant-Noord, plaats: Boxtel 10-10-2000 Persbericht district Aa & Dommel

VROUW GEWOND BIJ ONGEVAL, Boxtel

Maandagavond vond op de Oirschotseweg in Boxtel een eenzijdig ongeval plaats. Een 35-jarige vrouw uit Oirschot reed met haar auto tegen enkele langs de Oirschotseweg staande bomen. De vrouw is ter observatie overgebracht naar een ziekenhuis in Eindhoven. Van de vrouw is een bloedproef genomen om vast te kunnen stellen of ze alcohol had gebruikt. Het rijbewijs van de vrouw werd ingevorderd.

AUTO GESTOLEN, Schijndel

In de nacht van maandag op dinsdag is vanaf Mars in Schijndel een blauwe Mercedes 200 TD stationcar gestolen. Het kenteken van de auto is BV-06-NN.

SQUADS GESTOLEN, Cromvoirt

In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een garage bij een woning aan de Achterstraat in Cromvoirt. Een deur van de garage werd opengebroken. Twee squads, een soort vierwielige motors, werden gestolen.

BROMFIETSCONTROLE, Sint Michielsgestel

Dinsdagmorgen tussen 08.00 en 08.30 uur is bromfietscontrole gehouden op de Kapelbergstraat in Sint Michielsgestel. Een 30-tal brom- en snorfietsen werd gecontroleerd. Totaal 8 bromfietsers werden bekeurd. Van 5 bromfietsen bleek het vermogen te hoog te zijn, een reed er te hard, een was niet verzekerd en een had er geen gele bromfietsplaat.

VOGELS GESTOLEN, Sint Oedenrode

In de nacht van maandag op dinsdag zijn vanuit een volière achter een woning aan de Hoge Vonderstraat in Sint Oedenrode, een honderdtal vogels gestolen. Men heeft het slot van een deur van de volière verbroken, waardoor men binnen kon komen.