Grote verdeeldheid binnen de KNF over hippisch Nederland

Datum nieuwsfeit: 10-10-2000
Koninklijke Nederlandse Federatie van Landelijke Rijverenigingen en Ponyclubs (KNF)

Grote verdeeldheid binnen de KNF over fusie

Ermelo - Het scheelde maar weinig of de fusie van hippisch Nederland zou geen doorgang vinden op de wijze zoals is voorgesteld in het rapport 'Eenheid in verscheidenheid'. Maandagavond, 9 oktober, werd met een krappe meerderheid van 11 stemmen tegen en 12 stemmen voor, ingestemd met de voorgestelde structuur van de nieuwe organisatie.

Tijdens de ingelaste ledenraadsvergadering kregen allereerst de provinciale vertegenwoordigers de gelegenheid tot het stellen van vragen om inhoudelijke onduidelijkheden met betrekking tot de organisatiestructuur helder te krijgen.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen