Beurs Femina en Sfeer & Interieur 2000

Datum nieuwsfeit: 06-10-2000
Femina en Sfeer & Interieur 2000: Geclusterde kwaliteit, voor ieder wat wils De nieuwe Femina: gezelligheid troef

Rotterdam, 10 juli - Voor de drieënvijftigste keer wordt van 6 tot en met
15 oktober 2000 de Feminabeurs in Ahoy' Rotterdam gehouden. Ook dit jaar treffen de bezoekers op de beurs een volledig assortiment aan van wat er op dit ogenblik aan topkwaliteit te koop is. De beurs Sfeer & Interieur biedt alle informatie aan over wonen en inrichting.

De nieuwe Femina presenteert bijna alles op het gebied van mode, eten en drinken, lichaamsverzorging, elektronica en creatieve vrije tijd. De Sfeer & Interieurbeurs met innovatieve ideeën en tips over interieur en wonen, is ondergebracht als cluster bij de nieuwe Femina. Een bezoek aan Femina en Sfeer & Interieur 2000 in Ahoy' Rotterdam is met recht een dagje uit waar alle gezinsleden, jong en oud, man en vrouw, van kunnen genieten.

'Alleen al om die gezelligheid'
Zoals de frequente bezoeker gewend is staan enkele thema's op de beurs centraal. Deze thema's hebben als onderwerp koken, mode en creativiteit. Zo zijn de dagelijkse modeshows altijd druk bezocht en worden er de nieuwste modetrends voor de komende wintermaanden getoond. Uiteraard kunnen de meeste kledingsstukken onmiddellijk worden aangeschaft.
Daarnaast wordt in samenwerking met het Slagersbedrijf Nederland een 'kook en baktheater' gerealiseerd. Alleen al door de geuren die verspreid worden door de lekkerste gerechten trekt dit paviljoen altijd een groot aantal bezoekers. Met tips en nieuwe gerechten staat een gezonde maaltijd in een wip op tafel. Zijn de bezoekers geïnteresseerd in 'doe-dingen', dan staat de Femina voorop in het aanbieden van creatieve workshops. Maar dé grote aantrekkingskracht van de beurs blijft toch de gezelligheid. Met een grand café, diverse terrasjes voor een kopje koffie of frisdrank kan men terecht zeggen dat een dagje Femina, een dagje uit is.
Moderne telecommunicatie
De informatie- en communicatietechnologie is de snelst groeiende branche in Nederland. Ook de beurs Femina biedt haar bezoekers wat nieuws op dit gebied. Dit onderdeel presenteert de laatste trends op het gebied van computers, internet, audio en video. Het opent de deur naar digitale technieken als 3D en virtual reality. Adviseurs maken door demonstraties op de computer, zowel jong als oud wegwijs in onder meer de telecommunicatiewereld.

Sfeer & Interieurbeurs
Deze beurs maakt deel uit van de nieuwe Femina beurs. De bezoeker van deze beurs krijgt een overzicht van woonmode met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding inclusief woonaccessoires, plafonds, vloeren, keukens, etc.

Zien en doen
Speciale aandacht op deze beurs gaat uit naar de 'Creashow' waar doorlopend creatieve workshops worden gegeven. Hier kan men benodigdheden en gedemonstreerde producten kopen en krijgt de bezoeker adviezen over de laatste trends in wonen, decoratie en styling.

Informatie
Iedereen is welkom van 6 tot en met 15 oktober a.s. in Ahoy' Rotterdam. De beurs is iedere werkdag en zaterdag geopend van 11.00 tot 17.00 uur en van
19.00 tot 22.30 uur. Op zondag is Femina en Sfeer & Interieur 2000 te bezoeken van 10.00 tot 17.00 uur. De entreeprijs voor volwassenen bedraagt *
18,--, voor kinderen * 12,50. Mensen met een reductiekaart en Pas 65+ houders betalen * 15,--. Een gezinskaart voor twee volwassenen en twee kinderen kost * 40,--.
Voor meer informatie over de nieuwe Femina: www.femina.nl.
Organisatie
Femina en Sfeer & Interieur 2000 is georganiseerd door RTB Beurzen. Naast deze beurs is RTB Beurzen ook verantwoordelijk voor de beurzen die in het voorjaar worden georganiseerd in Ahoy' Rotterdam: Binnenhuis, Buitenshuis en Visma. Daarnaast organiseert RTB Beurzen ook de vakbeurzen View en Hout.

Noot voor redacties