Cap Gemini op beurs Het Instrument in Jaarbeurs Utrecht

9 okt 2000
Utrecht,Jaarbeurs

Het Instrument
In januari dit jaar is het initiatief genomen door de Federatie Het Instrument (FHI) tot oprichting van het Industrial Business Solution (IBS) platform. Cap Gemini Ernst & Young vervult samen met Arthur Andersen, Oracle, Ordina en Siemens een prominente rol in deze club. Het FHI is de belangenvereniging van de meet -en regelleveranciers met ca. 900 leden. Het doel van de IBS is: het dichten van de kloof tussen proces automatisering en de Business IT, het ontwikkelen van de markt op het gebied van integratie tussen proces en business IT en duidelijkheid verschaffen richting de meet- en regelleveranciers.

De beurs 'Het Instrument' is een belangrijk evenement om de visie van het IBS platform uit te dragen en je als leverancier of dienstverlener te presenteren. Cap Gemini zal zich natuurlijk ook op deze beurs presenteren.