Essent Schaaktoernooi in Hoogeveen

Datum nieuwsfeit: 13-10-2000

9 augustus 2000

Essent Schaaktoernooi

Sinds enkele weken staat het Essent Schaaktoernooi op de site, met informatie in het Nederlands en Engels en de mogelijkheid 'on line' in te schrijven. Tijdens het toernooi van 13 tot en met 21 oktober a.s. in het raadhuis van Hoogeveen zijn de wedstrijden in de kroongroep op de voet te volgen via de site, o.a. via de webcam.

De webcam wordt de rest van het jaar gebruikt voor huwelijksplechtigheden. Vrijwel wekelijks zijn er bruidsparen die van deze mogelijkheid gebruikmaken, zodat familie en vrienden die verhinderd zijn of veraf wonen, kunnen meekijken.

Gemeente Hoogeveen Afdeling Kabinet & Communicatie Postbus 20.000 7900 PA Hoogeveen Raadhuisplein 1 tel. (0528) 291 911 fax (0528) 291 235 internet: www.hoogeveen.nl e-mail: (info@hoogeveen.nl)