Seminar 'Strategische inzet van Server Based Computing'

Datum nieuwsfeit: 17-10-2000

Regelmatig heeft Simac nieuws te melden.
Hieronder vindt u het laatste bericht zoals dat is verstuurd naar de pers.

Seminar: Strategische inzet van Server Based Computing

Het belangrijkste kenmerk van Server Based Computing, ook wel bekend onder de naam Thin-Client/Server Computing, is dat alle applicaties centraal op de server geïnstalleerd, geïmplementeerd en geëxploiteerd worden. Maar waarom zou u de overstap maken naar Server Based Computing?

Wij helpen u graag bij het maken van deze beslissing tijdens het gratis seminar 'Strategische inzet van Server Based Computing'. Daar geven wij onder andere antwoord op de volgende vragen, zonder in te gaan op technische details:

* Wat zijn de organisatorische consequenties bij de overstap naar Server Based Computing?

* Hoe waarborgt u reeds gedane investeringen?
* Wat zijn de financiële voordelen van Server Based Computing?
In de sfeervolle ambiance van Hotel De Swaen in Oisterwijk (bekend van Cas Spijkers), kunt u luisteren naar de waardevolle visies van o.a.:
* Gary Thomassen, Director Product Management van Citrix
* Aad Dekkers, Manager Product Marketing van Sun Microsystems
* Eric van Schagen, Algemeen Directeur van Simac Techniek NV
Programma
Vanaf 9.30 uur bent u welkom voor het seminar dat van 10.00 uur tot 12.30 uur duurt. Daarna nodigen wij u uit voor een exclusieve lunch. Nadat u zich heeft aangemeld ontvangt u nadere informatie. Wilt u in de tussentijd meer weten? Neem dan contact op met uw Account Manager, of bel 040-258 27 51 (Myra Bekkers).

www.simac.com