MultiCulti Business-reis naar Istanbul

Datum: 29 aug 2000

Afzender: amrit consultancy

MultiCulti Business reis naar Istanbul

Op 27, 28 en 29 oktober organiseren de Turkse ondernemersvereniging Musiad Nederland in samenwerking met Amrit Consultancy een multiculturele business reis naar Istanbul. Musiad Nederland is aangesloten bij Musiad Turkije, de grootste ondernemersvereniging van Turkije.

In Turkije organiseert Musiad in oktober de 8ste internationale Euroaziatische beurs met een groot aandeel van ondernemingen uit de islamitische landen. Tussen 1993 en 1999 is het aantal bezoekers gegroeid van 20.000 naar 150.000. De beurs (20.000 m2 vloeroppervlakte en 8.000 m2 standoppervlakte) trekt dit jaar 180 standhouders uit 16 landen, waaronder Indonesië, Eypte, Iran, Saoedi Arabië en Syrië, maar ook uit Duitsland, Nederland en Engeland. De laatste jaren heeft de beurs zich ontwikkeld tot een ontmoetingplek waar Europese ondernemers zakenrelaties leren kennen uit het Midden-Oosten en Azië. De beurs heeft stands van ondernemers uit verschillende bedrijfstakken, o.a. machine-onderdelen, electronica, textiel en lederwaren, voeding, drukwerk, verpakkingsindustrie, glasproducten, huishoudelijke apparatuur, verwarmingssystemen, bouwmaterialen.

Musiad Nederland zal in oktober een groep van ongeveer 100 autochtone en allochtone ondernemers en beleidmakers uit Nederland begeleiden naar Istanbul. Deze businessreis heeft tot doel om de relaties tussen allochtone en autochtone ondernemers en beleidmakers te versterken. Tijdens de reis naar Istanbul is een dag vrijgemaakt voor een bezoek aan de beurs. Daarnaast is er een programma met excursies in Istanbul. De reis zal ongeveer fl 1500 kosten. Hierin zijn inbegrepen: de vliegtickets Amsterdam-Istanbul, twee overnachtingen in 4- of 5 sterrenhotels, ontbijt, lunch en diner, busvervoer in Istanbul, toegangsbewijs voor de beurs, excursies en tweetalige reisleiders. De groep vertrekt vrijdagochtend en komt zondagmiddag terug.

Een informatiepakket met achtergrondinformatie over de beurs, de reis en de organisatoren kunt u vrijblijvend aanvragen bij Amrit Consultancy, Gerard Doustraat 160, 2526 NK Den Haag, tel: 070-388.70.33, fax: 070-388.93.33, email (istanbul@amcon.nl) en website: www.amcon.nl/istanbul.