KSI International en Augeo intensiveren samenwerking

Datum nieuwsfeit: 11-10-2000

Gezamenlijk persbericht

KSI International en Augeo Software intensiveren samenwerking

Brussel, 11 oktober 2000 KSI International (KSI) en Augeo Software hebben vandaag in Brussel bekend gemaakt dat zij hun samenwerking intensiveren. De uitbreiding van de samenwerking beslaat drie aspecten. Ten eerste heeft KSI voor Intelligent Planner van Augeo Software gekozen als bedrijfsbrede oplossing voor Professional Service Automation. Daarnaast gaat KSI voor de klanten die Intelligent Planner gebruiken een interactieve web based training ontwikkelen. Ten slotte zal Augeo op het terrein van e-Business Intelligence de Business Objects-consultants van KSI bij implementaties inschakelen.

Het intensiveren van de samenwerking ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen