Datastream Systems introduceert MPXconnectä ASP-applicatie

Datum nieuwsfeit: 11-10-2000

Datastream Systems introduceert MPXconnectä: een uitgebreide ASP-applicatie voor Enterprise Asset Maintenance

Uitgebreide web-gebaseerde EAM-service: eindgebruikers leasen op Internet via application service provider-model

ROTTERDAM / GREENVILLE, S.C., 11 oktober 2000 - Datastream Systems, Inc. (NASDAQ: DSTM) heeft MPXconnectä geïntroduceerd, een uitgebreide enterprise asset management (EAM) service die wordt aangeboden als een 'hosted' applicatie. Dit application service provider (ASP)-model geeft eindgebruikers de mogelijkheid om voor een vast abonnementsbedrag via Internet toegang te hebben tot de software. Zo voorkomt de eindgebruiker specifieke investeringen in hardware en infrastructuur en het gebruik van interne IT-bronnen. Bovendien is online toegang tot update-versies mogelijk.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen