Adobe voegt plug-in effecten toe aan After Effects

Datum nieuwsfeit: 11-10-2000
Adobe voegt 27 krachtige plug-in effecten toe aan After Effects

Cult Effects 1.5 van Cycore maakt vanaf nu deel uit van de After Effects Production Bundle van Adobe

Amsterdam, 11 oktober 2000 (Nasdaq:ADBE) - Adobe Systems Incorporated heeft vandaag bekend gemaakt dat het vanaf nu Cycore's Cult Effects(tm) 1.5 - met een verkoopwaarde van US $399 - toevoegt aan de Adobe® After Effects® Production Bundle. Deze wereldwijde aanbieding is de nieuwste stap van Adobe gericht op het aanbieden van een uitgebreide, kwalitatief hoogwaardige en rendabele oplossing voor ontwerpers van visual effects en motion graphics, die werkzaam zijn op het gebied van film, televisie, multi-media en het Web.

Cult Effects 1.5, de meest recente versie van het populaire effectenpakket van Cycore, bevat 27 plug-ins die speciaal zijn ontworpen voor de After Effects software van Adobe. Deze bundel biedt een grote verscheidenheid aan creativiteitsverhogende plug-ins, waaronder CE Paint, een vector-gebaseerd en niet-destructief filter voor schilderen en kleuren. Cult Effects biedt daarnaast een aantal plug-ins die de gebruiker in staat stellen fractal noise maps, radiaalschaduwen, ongelijkmatige randen en nog veel meer te creëren.

"CE Paint is een absolute must voor de serieuze gebruiker van After Effects. Van retoucheren en het verwijderen van stof tot het schilderen van volledige scènes - het programma is snel, eenvoudig te gebruiken en niet-destructief," aldus Tim Sassoon van Sassoon Film Design.

"De toevoeging van de Cult Effects filters van Cycore aan de Adobe After Effects Production Bundle, plaatst onze klanten in een benijdenswaardige positie," zegt Ron Okamoto, Senior Director van Adobe Systems. "Niet alleen hebben zij nu toegang tot de beste compositing tool op de markt, maar bovendien kunnen ze optimaal profiteren van onze partnerships met bedrijven als Cycore die ons in staat stellen een aantal van de momenteel meest populaire plug-ins in één pakket te combineren."

Met de toevoeging van Cycore's Cult Effects aan de Adobe After Effects Production Bundle, waarvan ook Atomic Power Evolution deel uitmaakt, hebben gebruikers nu toegang tot meer dan 40 krachtige effectentools als uitbreiding op de reeds bestaande mogelijkheden van After Effects, waardoor het pakket een extra waarde van meer dan $800 heeft gekregen.

Prijs en beschikbaarheid
De Adobe After Effects Production Bundle met Cycore's Cult Effects 1.5 is vanaf nu wereldwijd verkrijgbaar tegen een richtprijs van US $1.499 - het pakket kan online worden besteld in de Adobe Store op www.adobe.com of worden aangeschaft bij een geautoriseerde Adobe reseller. Cult Effects 1.5 zal in het vierde kwartaal van 2000 ook worden opgenomen in de Production Bundle versie van de Dynamic Media Collection, samen met de meest recente versies van Adobe After Effects, Adobe Photoshop®, Adobe Illustrator® en Adobe Premiere® software voor een richtprijs van 4035 gulden / 73.900 BEF. Bestaande After Effects gebruikers kunnen Cult Effects 1.5 voor slechts $399 aanschaffen op de website van Cycore op www.cycore.com.

De After Effects Production Bundle met Cult Effects 1.5 is niet beschikbaar voor upgrades of educatieve pakketten. De prijs en beschikbaarheid van de After Effects Production Bundle met Cult Effects 1.5 en de Production Bundle versie van de Dynamic Media Collection kan per regio verschillen. De Cult Effects 1.5 plug-ins worden wereldwijd alleen in het Engels aan de bundels toegevoegd. Klanten kunnen een bezoek brengen aan hun locale Adobe website voor meer informatie.

Over Adobe
Adobe Systems Incorporated (www.adobe.com) is opgericht in 1982 en is een vooraanstaand leverancier van met prijzen onderscheiden software-oplossingen voor het web en printgrafisch ontwerp. Met de tools die Adobe biedt op het gebied van design, imaging, dynamische media en authoring kunnen klanten probleemloos visueel aantrekkelijke content creëren en leveren voor verschillende typen media. Adobe, met de hoofdvestiging in San Jose, Californië, is de op twee na grootste producent van software voor de PC in de US met een jaarlijkse omzet van ruim

1 miljard dollar. Meer informatie en de volledige versies van deze persberichten zijn beschikbaar via Adobe's websites www.adobe.nl en www.adobe.be.
©2000 Adobe Systems Incorporated. Alle rechten voorbehouden. Adobe, het Adobe logo, 360Code, Acrobat, GoLive, Illustrator, LiveMotion en Photoshop zijn hetzij geregistreerde handelsmerken of handelsmerken van Adobe Systems Incorporated in de Verenigde Staten en/of andere landen. Alle overige handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaars.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen:

Yero Horlings
Account Executive