Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 11-10-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 11-10-2000 Persbericht district Land van Cuijk

TASJESROOF

Een inwoonster van Boxmeer is dinsdagmiddag rond 15.30 uur beroofd van haar tas. De vrouw liep vanuit de Steenstraat via een pad naar de parkeerplaats. Daar zag zij een jongen en een meisje die haar voorbij liepen. Op het moment dat zij passeerden voelde de vrouw dat iemand haar tas van haar arm probeerde te rukken. Door deze actie kwam zij ten val. Toen zij weer opstond bleek haar tas verdwenen te zijn. Het slachtoffer raakte licht gewond aan haar schouder. Zij mist behalve haar tas enkele persoonlijke spullen waaronder een portemonnee met een klein geldbedrag. De politie is op zoek naar getuigen van deze diefstal. Zij worden verzocht contact op te nemen met de politie Land van Cuijk, tel: 0900-8844.

INBRAAK IN BEDRIJF

Dinsdagavond is ingebroken in een bedrijf aan de Lange Beijerd in Cuijk. Rond 22.30 werd de inbraak ontdekt. Een getuige zag een man bij het pand weglopen die er in een auto vandoor ging. Er wordt voor zover niets vermist.

RAMKRAAK

Woensdagmorgen rond 01.50 uur is een ramkraak gepleegd op een juwelierszaak aan de Hoofschestraat in Grave. De daders vernielden met grof geweld een etalageruit en graaiden via de ontstane opening een aantal sieraden. Daarna ging men er in een gereedstaande auto vandoor. Het is niet bekend wat precies aan sieraden is gestolen en wat de waarde daarvan is.

DIEFSTAL SPORTVELGEN, GRAVE

In de nacht van dinsdag op woensdag zijn de vier wielen met zilverkleurige sportvelgen onder een auto vandaan gehaald. De auto werd op stenen teruggezet. De waarde van de vier velgen bedraagt circa F 1500.=.

AUTO-INBRAAK, CUIJK

Woensdagmorgen is op de Fraterstraat ingebroken in een auto. Na het vernielen van een portierslot is de autoradio ontvreemd. De waarde daarvan ligt boven de duizend gulden.