Eerste e-business oplossing voor de media heet mySap.com

Datum nieuwsfeit: 11-10-2000

mySAP.com Media, de eerste e-business-oplossing voor de media-industrie SAP presenteert nieuw product deze week op IFRA Expo 2000 in Amsterdam en van 18 tot en met 23 oktober op de Frankfurter Buchmesse

's Hertogenbosch, 11 oktober 2000 - SAP, wereldmarktleider in e-business oplossingen voor zakelijke samenwerking, kondigt als eerste softwareleverancier ter wereld een e-business oplossing aan die specifiek is ontwikkeld voor de media-industrie. Deze Internet-oplossing is gebaseerd op het mySAP.com-platform en kenmerkt zich door een open interface waarmee mediabedrijven hun productiesystemen, hun klantenservice en hun backoffice kunnen integreren tot een efficiënt workflowproces.

mySAP.com Media bevat bestaande SAP-oplossingen voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen