Seminar KMO's in de Antwerpse Haven

Plaats: 2000 Antwerpen
Tel.: 03/213.92.64
Fax: 03/233.70.89

Op 12 oktober a.s. organiseert UNIZO-Regio Antwerpen een seminarie "Het Strategisch belang van de KMO's in de Antwerpse Haven". De Heer E. Marstboom, voorzitter UNIZO Regio Antwerpen zal in zijn inleiding de belangrijkste resultaten bekendmaken van het studieproject "KMO's in de Haven" van 4 studenten van de Karel de Grote-Hogeschool, Departement Handelswetenschappen en Bedrijfsbeheer. De Heer E. Bruyninckx, Afgevaardigd beheerder van het Havenbedrijf zal een uiteenzetting geven omtrent het strategisch belang van de KMO's in de Antwerpse Haven. Vervolgens zal de Heer F. Van Nieuwenhove, Hoofd Administratie en Logistiek van de Nationale Bank van Belgik (Bijbank Antwerpen) de economische prestaties van de Antwerpse haven toelichten. Het slotwoord gebeurt door K. Peeters, gedelegeerd bestuurder UNIZO. Het seminarie gaat door in het Havenhuis van 18.00 tot 21.00 uur. Meer info : Hedy Verhoeven, KMO-covrdinator, Louizastraat 10 te 2000 Antwerpen (tel. 03/213.92.64 of e-mail : (kmoant@kmonet.be)