Doornvogel.com verzorgt internetstrategie Versatel

Datum nieuwsfeit: 12-10-2000

DOORNVOGEL.COM VERANTWOORDELIJK VOOR INTERNATIONALE INTERNETSTRATEGIE VERSATEL

Amsterdam, 11 oktober, 2000 - Versatel Telecom International N.V. presenteerde deze week een serie nieuwe websites tijdens de viering van haar 5-jarig jubileum.

Het Amsterdamse internet adviesbureau Doornvogel.com (http://www.doornvogel.com) is sinds mei van dit jaar verantwoordelijk voor de nieuwe internetstrategie van Versatel. Eerste resultaat hiervan is de lancering van de corporate site (http://www.versatel.com) en een speciale site voor investor relations site (http://www.investors.versatel.com). Later deze maand zullen de sites worden gelanceerd van de landen waarin Versatel actief is; Nederland, België, Duitsland en Luxemburg.

Doornvogel.com ontwikkelde samen met reclamebureau ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen