Congres over interactief marktonderzoek via Internet

Datum nieuwsfeit: 12-10-2000
Eindhoven, 11 september 2000

Key-note speaker is bekend!

Op donderdag 12 oktober 2000 vindt in Hotel Newport te Huizen het middagcongres plaats: Doelgroepconsultatie; interactief marktonderzoek via Internet! Dit congres is georganiseerd door ETIN Adviseurs, een adviesbureau voor visie en feiten op sociaal-economisch en ruimtelijk terrein. Een uniek congres waar topsprekers hun visie geven over het belang van Internet voor marktonderzoek en beleidsvoorbereiding.

Key-note speech
De Key-Note speech wordt verzorgd door drs. Jan W. Lintsen, Directeur Informatiebeleid Openbare Sector, Ministerie van Binnelandse zaken en Koninkrijksrelaties. Hij gaat in op de srategische rol die Internet nu (én in de toekomst) speelt bij Interactieve beleidsvorming en beleidsvoorbereiding!

Thema's
De volgende thema's komen tijdens dit congres aan de orde: - Welke rol kan Internet spelen bij marktonderzoek en beleidsvoorbereiding
- Wat zijn de voor- en nadelen van Internet als
onderzoeksmedium
- Hoe verlaagt Internet de drempel om te reageren op onderzoeksvragen
- Hoe betrouwbaar is deze nieuwe onderzoeksmethode

Presentaties
Onder leiding van middagvoorzitter Prof. dr. Paul Frissen (Hoogleraar Bestuurskunde, KUB, tevens lid Raad van Commissarissen ETIN Adviseurs) zullen de volgende topsprekers uit overheid en bedrijfsleven hun visie en ervaring geven over het gebruik van Internet als onderzoeksmedium: - Drs. Jan W. Lintsen, Directeur Informatiebeleid Openbare Sector;
- Dr. Rudy van Stratum, Directeur ETIN Adviseurs; - Prof. dr. Fred van Raaij, Hoogleraar Economische Psychologie (KUB);
- Drs. Jan Wester, Projectleider Kenniswijk, Directoraat Generaal Telecommunicatie en Post, Ministerie van Verkeer en Waterstaat - Drs. Edwin Rietkerk, Distributiemanager Rabobank Nederland

Tot slot zal bioloog/schrijver Midas Dekkers op zijn unieke wijze de middag afsluiten.

Kijk voor meer informatie op www.etin.nl

Informatie
Voor meer informatie en/of inschrijving kunt u contact opnemen met Carolien Meijer op telefoonnummer 040 - 297 2 732 of per e-mail: (cme@euroforum.nl) /

Noot voor redacties