Nieuwsberichten Het Mauritshuis in Den Haag

Datum nieuwsfeit: 12-10-2000
Mauritshuis

12 oktober 2000 NIEUW HOOFD MARKETING & COMMUNICATIE MAURITSHUIS Het Mauritshuis in Den Haag heeft sinds 1 september 2000 een nieuw hoofd marketing & communicatie, Laura de Rooy-Dekker. 10 oktober 2000 MAURITSHUIS LEIDT KINDEREN OP TOT RESTAURATOR In Wetenschap en Techniek Week gratis entree voor kinderen tot en met 12 jaar!
19 september 2000 HET AARDSE PARADIJS VAN RUBENS EN BRUEGHEL ONDERGAAT BEHANDELING Bezoeker kan de schoonmaak volgen in Mauritshuis 6 juli 2000 Meisje met de parel weer thuis in Mauritshuis 23 mei 2000 GERRIT DOU (1613-1675), Rembrandts eerste leerling 7 april 2000 ONTMOETINGEN IN HET MAURITSHUIS Zomerpresentatie 10 januari 2000 'REMBRANDT ZELF'haalt bijna 200.000 bezoekers

12 oktober 2000

NIEUW HOOFD MARKETING & COMMUNICATIE MAURITSHUIS Het Mauritshuis in Den Haag heeft sinds 1 september 2000 een nieuw hoofd marketing & communicatie, Laura de Rooy-Dekker. Zij is de opvolgster van Lieke Vervoorn. Pom Verhoeff-Emanuel is sinds half september in dienst als medewerker PR & marketing.

Laura de Rooy (1967) heeft een achtergrond in evenementen, communicatie en marketing in diverse functies bij de Floriade 1992, sponsoring en communicatie-adviesbureau GLP uit Amsterdam ('93-96) en IT-bedrijf IBS Consist uit Nieuwegein ('96-2000). Lieke Vervoorn (1956) sluit een periode af van ruim 10 jaar, waarin zij de afdeling marketing & communicatie is gestart en heeft uitgebouwd tot een professionele afdeling met 5 medewerkers. Lieke Vervoorn kiest voor een 'sabbatical year' met meer rust voor zichzelf en tijd voor haar kinderen. Vanaf medio 2001 is zij voornemens als freelance communicatie-adviseur werkzaam te zijn. Verder kwam half september Pom Verhoeff (1952) in dienst, als medewerker PR & marketing. Zij heeft de afgelopen vier jaar als projectmedewerker PR & marketing gewerkt bij het Frans Halsmuseum in Haarlem.

Met deze veranderingen is de afdeling marketing & communicatie weer op volle sterkte en klaar voor 2001. Een jaar waarin, naast diverse tentoonstellingen, 'educatie', 'evenementen' en 'samenwerking toeristisch bedrijfsleven' veel aandacht zullen krijgen.

Nadere informatie voor de pers

Mauritshuis, afdeling marketing & communicatie, Laura de Rooy-Dekker Telefoon 070-3023435
Fax 070-3023450
E-mail (communicatie@mauritshuis.nl)