Level 3: technologie voor ontwikkeling communicatiediensten

Datum nieuwsfeit: 12-10-2000

PERSBERICHT

Snellere, goedkopere en efficiëntere communicatie dankzij Softswitch-technologie

Level 3 introduceert innovatieve technologie voor de ontwikkeling van nieuwe communicatiediensten in Europa

Op Softswitch gebaseerde service in de VS een succes

Amsterdam, 12 oktober 2000 - Level 3 Communications, Inc. (Nasdaq:LVLT) introduceert vandaag een innovatieve technologie voor de ontwikkeling van nieuwe communicatiediensten in Europa. Deze zogenaamde Softswitch-technologie, geïnitieerd en medeontwikkeld door Level 3, is in wezen computersoftware die de functies simuleert van traditionele telefooncircuit-switches voor het beheer van een communicatienetwerk.

'Het Softswitch-platform biedt klanten, tezamen met Level 3's Internet Protocol (IP)-netwerk, het beste van zowel ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen