Micrografx annonceert iGrafx Process Central

Datum nieuwsfeit: 12-10-2000

Micrografx annonceert iGrafx Process Central

Nieuwe repository-technologie voor onderlinge samenwerking binnen organisaties

Maarssen, 12 oktober 2000 - Micrografx annonceert iGrafx Process Central, een team-gebaseerde samenwerkingsomgeving voor het beheren van zakelijke processen binnen grote organisaties. iGrafx Process Central is een aanvulling op iGrafx Process 2000 en iGrafx FlowCharter 2000 Professional, de oplossingen van Micrografx voor procesanalyse en documentatie. Door gebruik te maken van een centrale bewaarplaats (repository) voor het opslaan van bedrijfsmodellen en procesdocumentatie, kunnen organisaties beter veranderingen beheren, ideeën uitwisselen en op succesvolle wijze verbeteringen in de bedrijfsprocessen doorvoeren.

"Vele van onze klanten investeren honderden man-uren ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen