Micrografx lanceert iGrafx Process 2000 en FlowCharter 2000

Datum nieuwsfeit: 12-10-2000

Micrografx lanceert iGrafx Process 2000 en FlowCharter 2000

Geavanceerde oplossingen voor verbetering van organisaties, processen en bedrijfsvoering

Maarssen, 12 oktober 2000 - Micrografx heeft iGrafx Process 2000 en iGrafx FlowCharter 2000 Professional gelanceerd, de nieuwe versies van haar toonaangevende oplossingen voor procesmanagement voor ondernemingen. iGrafx Process 2000 is een krachtige oplossing voor het in kaart brengen, modelleren en simuleren van processen, waardoor bedrijven hun potentieel beter kunnen benutten. Met iGrafx FlowCharter 2000 Professional kunnen kenniswerkers, managers en IT-professionals eenvoudig diagrammen en schema's maken van processen, netwerken, software, organisaties en presentaties.

Dankzij de gebruiksvriendelijke interface is iGrafx Process ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen