Amersfoortse inspireert relaties tijdens studiereis Cyprus

Datum nieuwsfeit: 13-10-2000
Persbericht De Amersfoortse

Amersfoort, 13 oktober 2000

DE AMERSFOORTSE INSPIREERT RELATIES TIJDENS AOV STUDIEREIS OP CYPRUS

Van zondag 8 oktober tot en met dinsdag 10 oktober waren 120 relaties van De Amersfoortse Verzekeringen te gast tijdens de AOV studiereis op Cyprus. Samen met de Amersfoortse gastheren hebben zij zich tijdens deze driedaagse reis verdiept in het pakket arbeidsongeschiktheidsverzekeringen dat De Amersfoortse als Inkomensverzekeraar biedt. De reis bestond uit een presentatie, afgewisseld met de nodige ontspanning om de informatie te laten bezinken.

Het studiedeel van de reis had als rode draad 'De levensloop van de ondernemer'. Bij elke fase, van start tot verkoop van het bedrijf, kwamen de marktkansen en de adviesmogelijkheden van het intermediair aan bod. Natuurlijk werden ook de productspecifieke eigenschappen van de individuele en de collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekeringen van De Amersfoortse toegelicht.

De heer drs R.J.M Otten (Directeur Commerciële Zaken & Marketing) presenteerde bij elke fase de algemene eigenschappen en de marketingkansen. Daarna lichtte de heer mr F.J.M Romijn (Directeur Inkomensverzekeringen) de wetgeving en de technische aspecten toe. De heer P.J. Scholten (Directeur Verkoop) vertelde tenslotte meer over de adviesmogelijkheden.

De deelnemers zelf hebben mede het studieprogramma bepaald; van tevoren zijn zij gevraagd onderwerpen aan te leveren die zij in de adviespraktijk vaak tegenkomen en graag behandeld zouden willen zien. Een leerzame en inspirerende studiereis was het resultaat!

Voor achtergrondinformatie De Amersfoortse Verzekeringen Drs R.J.M. Otten, Directeur Commerciële Zaken en Marketing Tel. (033) 464 24 18