DFK Internationaal sponsort Federatiecentrum Rijverenigingen

Datum nieuwsfeit: 13-10-2000
Koninklijke Nederlandse Federatie van Landelijke Rijverenigingen en Ponyclubs (KNF)

De KNF heet van harte welkom als nieuwe sponsor: DFK Internationaal

Ermelo - Op het Federatiecentrum werd 12 oktober een sponsorovereenkomst gesloten tussen de KNF en DFK Internationaal. Om de betrokkenheid bij de sport te vergroten, en om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van de ruitersport in het algemeen, is DFK Internationaal de sponsorovereenkomst aangegaan. R.H. Dijkstra, directeur van de internationale stro en hooi onderneming, verwacht dat de presentatie en de aanwezigheid op het Federatiecentrum positief bij zal dragen aan een stuk naamsbekendheid van DFK Internationaal.

DFK Internationaal uit Kolham is zoals zij zelf zegt een gezonde onderneming die in stro en hooi doet. "Dit alleen en anders niets, het hele jaar door, elke dag", aldus de nuchtere Groninger. Door een uitgekiende bedrijfsvoering kan DFK Internationaal beschikken over grote kwantums superkwaliteit stro tegen scherpe prijzen. Zij controleert alles van begin tot het einde, ze levert rechtstreeks aan de verbruiker zonder tussenpersonen of vertegenwoordigers waardoor de prijs-kwaliteitverhouding uiterst gunstig is.

Het familiebedrijf vervoert het stro en hooi met eigen speciaal voor grootpak gebouwde auto's en zij levert aan vele maneges en paardenhouderijen in Nederland en Duitsland. Ook vee-exporteurs, bloemen- en wortelhandelaren almede groot-bemesters behoren tot het cliëntenbestand van DFK Internationaal. Hieraan kan de KNF worden toegevoegd. DFK Internationaal is de exclusieve foerageleverancier van de KNF.

Voor meer productinformatie kan contact worden op genomen met DFK Internationaal, Hoofdweg 135, 9615 AC Kolham. Telefoon (0598) 39 61 02 of 06 53 63 08 74

De heer Dijkstra van DFK Internationaal en KNF-Directeur Berendsen ondertekenen het sponsorcontract. Als lokatie voor de ondertekening was, zeer toepasselijk, voor de stroschuur van het Federatiecentrum gekozen. (foto: KNF Unit PR en Communicatie) Bij zo'n feestelijke gelegenheid mag de champagne natuurlijk niet ontbreken! (foto: KNF Unit PR en Communicatie)