Prometric's webgebaseerde proefexamens bij Azlan beschikbaar

Datum nieuwsfeit: 13-10-2000

Prometric's webgebaseerde proefexamens bij Azlan beschikbaar

Zoetermeer, 13 oktober 2000 - Azlan Training, al jaren officieel Sylvan Prometric Testing Center, biedt vanaf heden via het web de proefexamens van Prometric aan.

Sylvan Prometric is 's werelds grootste Computer Based Testing organisatie. Het in de Verenigde Staten gevestigde bedrijf ontwikkelt testprogramma's voor alle bekende softwareleveranciers. Van de 550 Sylvan Prometric test sites wereldwijd is Azlan Training in Nederland de grootste van Europa.

Vanaf nu biedt Azlan naast de standaard examens ook de door Prometric onlangs ontwikkelde op webgebaseerde proefexamens aan. Deze zijn beschikbaar voor Microsoft, Novell en Comptia. Geeft een kandidaat zich op voor een online proefexamen, dan ontvangt hij een sleutel waarmee hij gedurende een periode van 6 maanden deze proefexamens kan doen.

Met 190 klaslokalen verspreid over 31 locaties in 10 landen is Azlan Training Europees marktleider op het gebied van netwerktrainingen. Als geautoriseerd opleidingsinstituut voor onder andere Microsoft, Novell en Cisco wordt er uitsluitend gewerkt met gecertificeerde docenten en origineel cursusmateriaal. Azlan training heeft trainings- en testlocaties in Amsterdam, Eindhoven, Zoetermeer en Zwolle.

Noot voor de redactie,

Noot voor redacties