VU Amsterdam kiest Dimension Data voor vernieuwing netwerk

Datum nieuwsfeit: 13-10-2000

Vrije Universiteit Amsterdam kiest Dimension Data voor vernieuwing netwerk

Rotterdam, 13 oktober 2000 ­ Op 4 oktober jongstleden te Amsterdam ondertekenden de heer G.W. Noomen, voorzitter College van Bestuur VU Amsterdam, en de heer H. Pol, Managing Director Dimension Data Nederland BV, een raamwerkovereenkomst voor de vernieuwing van het netwerk ten behoeve van de volledige universiteit (studenten, onderwijs, onderzoek, administratie). Voor deze miljoeneninvestering koos de Vrije Universiteit voor Dimension Data die zich van de overige geselecteerde aanbieders onderscheidde vanwege een goede prijs / kwaliteit verhouding en het door hen gewekte vertrouwen.

Met een doorlooptijd van circa ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen