GroenLinks Forum in Ede

GroenLinks

Programma Forum

26 september 2000

Eén symposium met drie workshops in het hoofdprogramma. Acht thema's en vijftien debatten in het zijprogramma. Zeker 35 deskundigen komen spreken. 23 parlementariërs uit Den Haag en Brussel. Tientallen lokale en provinciale GroenLinkse politici. En naar verwachting zo'n zeshonderd GroenLinkse leden. Het GroenLinks Forum op zaterdag 14 oktober is omvangrijker, gevarieerder en belangwekkender dan ooit tevoren. Bent u in Ede ook van de partij?

Het Forum is dé gelegenheid om te debatteren met onze lokale, provinciale, landelijke en Europese politici. Deze vierde editie van het Forum heeft bovendien een bijzondere betekenis: het partijbestuur heeft onlangs een programcommissie ingesteld en daarmee zijn de voorbereidingen voor het komende verkiezingsprogramma officieel van start gegaan. Veel van de debatten op het Forum gaan over thema's die ook in het verkiezingsprogramma aan bod zullen komen. Dus wie nu meepraat, weet waar het straks over gaat.

Hebben politieke partijen in Nederland nog toekomst? Is GroenLinks over 10, 15 of 20 jaar nog interessant genoeg om mensen aan zich te binden? Blijven politieke partijen in de komende eeuw nog een rol van betekenis spelen? Die vragen komen aan bod op een speciaal symposium tijdens het Forum. Naast dit hoofdprogramma kunnen de Forumdeelnemers kiezen uit acht actuele thema's, die aan de orde komen in maar liefst vijftien debatten.

Klik hier voor het volledige programma van het Forum.

Meer weten? E-mail (info@groenlinks.nl)