Nationale stotterweek

Datum nieuwsfeit: 16-10-2000

DEL FERRO INSTITUUT

NATIONALE STOTTERWEEK

U staat er misschien niet bij stil, maar ruim 225.000 Nederlanders ondervinden dagelijks last van stotteren. Van 16 t/m 22 oktober a.s. wordt landelijk aandacht besteed aan het thema:

'Stotteren en Werk'.

Uit ervaring blijkt dat veel mensen die stotteren zich ten onrechte laten (mis)leiden bij het bepalen van een studierichting of beroepskeuze. Zij volgen niet de stem van hun hart maar naar die van de maatschappij! Een immense frustratie! De Del Ferro methode biedt tijdens een 10-daagse intensieve cursus effectief resultaat!

In de afgelopen twintig jaar hebben duizenden mensen uit binnen- en buitenland hun stotterprobleem dankzij de Del Ferro Methode overwonnen. Veel van hen stonden gelukkig nog vóór de belangrijke beslissing van studie of beroepskeuze en wisten dankzij onze methode alsnog hun toekomst ideaal te verzilveren.

In onze praktijk ervaren wij dagelijks dat (oudere) cursisten zich realiseren dat zij zich ten onrechte hebben laten leiden door de vermeende beperkingen die een stotterprobleem met zich meebrengt ten aanzien van werk en studie. Niet zelden oriënteren ex-cursisten zich na afronding van onze tien-daagse cursus opnieuw en succesvol op de arbeidsmarkt.

Indien u aandacht wilt besteden aan het thema 'Stotteren en Werk' en wij kunnen u vanuit onze visie en ervaring behulpzaam zijn neem dan contact op met:

Del Ferro Instituut
Ingrid Del Ferro