Magic Solutions introduceert software voor computertelefonie

Datum nieuwsfeit: 16-10-2000

Persbericht

Magic Solutions' nieuwe MagiCall levert computertelefonie-integratie aan gebruikers van Magic Total Service Desk

Eerste server-based computertelefonie-integratie versterkt servicedesk-marktleider

Amsterdam, oktober 2000. -- Magic Solutions, een Network Associates Inc. (Nasdaq: NETA) bedrijf, heeft MagiCall geïntroduceerd. MagiCall-software levert server-based computertelefonie-integratie (CTI) aan gebruikers van de Magic Total Service Desk ter verbetering van de klanttevredenheid door sneller toegang te bieden tot rekeninginformatie, aankoopgeschiedenis en andere klanteninformatie. MagiCall versterkt het vermogen van het Magic Total Service Desk-product door op ondernemingsniveau een ondersteuningsbeheersoplossing te bieden, die geïntegreerd is met desktop-, netwerk- en gebeurtenisbeheerstools.

Als één van de eerste server-based CTI-technologieën stroomlijnt Magic Solutions' nieuwe MagiCall het proces van het ondersteuningscentrum door een aanzienlijke hoeveelheid tijd te besparen die normaal gesproken zou gaan zitten in het opsporen van klantinformatie. MagiCall stelt gebruikers van de Magic Total Service Desk in staat snel toegang te krijgen tot klantinformatie via een telefonische interface, zodat het ondersteuningscentrum beter in staat is om topprestaties te leveren. Ondersteuningscentra die zijn ontworpen om maximale service te leveren bij een minimale personeelsbezetting, kunnen gebruik maken van MagiCall computertelefonie-integratie om hun telefoonsysteem te verbinden met de Magic Total Service Desk-oplossing. Wanneer een eindgebruiker met de helpdesk belt, wordt zijn telefoonnummer door de database van het bedrijf gescreend om de klantidentificatie van de beller te bepalen. Er opent zich een venster waarin de gegevens van de klant worden getoond. Met de server-based architectuur van MagiCall, hoeft er geen agent-software door de organisatie heen te worden verspreid. Het systeem kan centraal worden bijgewerkt en geadministreerd, wat resulteert in lagere totale eigendomskosten. MagiCall kan worden aangeschaft als een uitbreidingsmodule voor bestaande Magic Help Desk en Magic Total Service Desk klanten.

De toevoeging van MagiCall aan de productenreeks van Magic Solutions stelt Magic Solutions' VAR-, MSP- en ASP-partners in staat klanten een betere servicedesk-oplossing te bieden om sneller en efficiënter informatie over eindgebruikers te verzamelen.

Het Magic Service Desk product is een sterk geïntegreerde, 100% Web-based oplossing die ondersteunend personeel voorziet van een complete desktop-managementcombinatie, mogelijkheden voor remote control, gebeurtenisbeheer en netwerkbeheersoplossingen. Deze kenmerken, in combinatie met de structureerbaarheid naar de klant en de mogelijkheden voor een zelfbedieningsdesk, maken het gebruikers mogelijk problemen met de ondersteuning van handel via internet snel en efficiënter op te lossen.

Over Magic Solutions
Magic Solutions, een Network Associates-bedrijf, is een vooraanstaande leverancier van Web-based servicedesk-oplossingen voor elektronische handel, die grotere mogelijkheden aanbiedt om aspecten van het interne en externe ondersteuningsproces op maat te maken. Volgens prominente researchbedrijven, zoals International Data Corporation en Dataquest/Gartner Group, is Magic Solutions de toonaangevende leverancier van servicedesk-applicaties op Windows 3.x, 9x en NT-platforms. De Magic Total Service Desk-reeks biedt een geïntegreerde, procesgerichte ondersteuningsoplossing voor e-business die met grote efficiëntie de hoogste serviceniveaus levert. Het Magic Solutions productassortiment omvat Magic Help Desk -- Enterprise Edition, ZAC 2001 voor desktop inventarisbeheer en Remote Desktop 32 (RD 32) voor afstandsbediening. Voor meer informatie over Magic Solutions kunt u onze website bezoeken: www.magichelpdesk.com.

Over Network Associates

Network Associates (Nasdaq: NETA) is 's werelds grootste onafhankelijke softwarebedrijf op het gebied van netwerkbeveiliging en -beheer. Op de algemene ranglijst van onafhankelijke softwarehuizen bekleedt de onderneming de achtste plaats. Het bedrijf, met hoofdkantoor in Santa Clara (VS, California), werd opgericht in 1989 en telt wereldwijd 2800 medewerkers. Het bedrijfsresultaat over het boekjaar 1998 (afgesloten op 31 december 1998) bedraagt 990 miljoen USD.
Network Associates levert het summum van hetgeen de meest gezaghebbende softwareontwikkelaars ter wereld aan geavanceerde technologieën produceren. Deze topmerken worden wereldwijd gebruikt door de meer dan 60 miljoen klanten van Network Associates. Het assortiment omvat onder meer de antivirusprogramma's van McAfee, versleutelingssoftware van PGP, het systeembeveiligingspakket van Gauntlet, applicaties van Magic Help Desk en de range netwerkanalyzers van Sniffer. Website: www.nai.com

Network Associates is in de Benelux gevestigd in:
NL: Gatwickstraat 25, 1043 GL Amsterdam
BE: Building Buro & Design, Heizel Esplanada , B 43, 1020 Brussel.

Voor meer informatie gelieve contact op te nemen met: Suzanne van Donge Benita
Dreesen