Digital Island betaalt klanten geld bij netwerkvertragingen

Datum nieuwsfeit: 16-10-2000

Digital Island breidt SLA's uit.

Digital Island betaalt haar klanten pro-actief maximaal 5000 USD per dag terug, indien de service overeenkomst (SLA) met betrekking tot netwerkvertragingen (latency) niet wordt nagekomen. Digital Island biedt als eerste een SLA aan die betrekking heeft op netwerkvertraging (Latency) voor het wereldwijde netwerk dat Europa, Noord- en Zuid-Amerika, Azie en delen van Africa omvat. Digital Island biedt haar klanten nu 6 SLA's, gerelateerd aan: Netwerk: Beschikbaarheid, Packet Loss, Netwerk Doorlooptijd (Latency), Web-Servers: Beschikbaarheid en Content Delivery (Footprint). Digital Island heeft 6 data-centers voor web-hosting en een wereldwijd prive
netwerk voor content delivery ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen