Internatio-Müller verkoopt Telemetry Solutions aan Datawatt

Datum nieuwsfeit: 16-10-2000
Internatio-Müller N.V.

Rotterdam, 16 oktober 2000

Internatio-Müller verkoopt Telemetry Solutions aan Datawatt Internatio-Müller N.V. maakt bekend dat zij met Datawatt B.V. te Wolvega tot overeenstemming is gekomen met betrekking tot de overname door Datawatt van Telemetry Solutions te Coevorden, actief in telemetry-systemen bij waterschappen en overheden, voorheen bekend als Vonk Data en deeluitmakend van Imtech, de divisie Techniek van Internatio-Müller. De overname heeft betrekking op alle activiteiten en personeelsleden van Telemetry Solutions, dat in 1999 met 13 medewerkers een omzet van 4 mil-joen gulden behaalde.

Voor Datawatt, actief in telemetrie- en telecontrolsystemen in met name de gas- en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen