Pvda-fractie presenteert nota 'veiligheid verkend'

Partij van de Arbeid

Den Haag, 11 oktober 2000

PVDA-FRACTIE PRESENTEERT NOTA 'VEILIGHEID VERKEND'

Maandag 16 oktober biedt PvdA-kamerlid Ella Kalsbeek premier Wim Kok het eerste exemplaar van de nota 'Veiligheid Verkend' aan. Daarna geeft zij een toelichting op de nota en zal Kok een eerste reactie geven. De presentatie vindt plaats om 17.00 uur in Perscentrum Nieuwspoort, zaal Wandelganger I, Lange Poten 10, Den Haag.

In de nota 'Veiligheid Verkend' geeft de PvdA-fractie haar visie op veiligheid en criminaliteitsbestrijding. In 1998 kwam de nota 'De PvdA over veiligheidsbeleid' uit. Veel van wat in die nota staat is inmiddels gerealiseerd. Dat is voor de PvdA aanleiding haar veiligheidsagenda verder aan te vullen.

De nota is maandag 16 oktober vanaf 10.00 uur onder embargo verkrijgbaar bij de PvdA-Voorlichting (kamer K118 in het Tweede-Kamergebouw).

Voor meer informatie: Remco Dolstra 070-318 26 96