Azlan nieuwe distributeur voor 3Com

Datum nieuwsfeit: 16-10-2000
Azlan nieuwe distributeur voor 3Com

Maarssen / Brussel, 16 oktober 2000 -- 3Com kondigt aan een samenwerkingsovereenkomst gesloten te hebben met een nieuwe distributeur in Nederland, Azlan Network Distribution B.V.

Azlan is actief in 15 Europese landen en werkt reeds succesvol met 3Com samen in onder andere Engeland, Frankrijk en Italië. Het uitstekende productenportfolio van 3Com voor kleine en middelgrote ondernemingen heeft Azlan doen kiezen om ook in Nederland als distributeur op te treden. Bovendien stelt het marktleiderschap van 3Com in de diverse marktsegmenten Azlan in staat zelf verder te kunnen groeien.

"Door in te spelen op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen