Openingsconcert 'VAK leerlingenconcert' in Delft

Datum nieuwsfeit: 17-10-2000
OPENINGSCONCERT "VAK LEERLINGENCONCERT"

Op dinsdag 17 oktober a.s. om 19.00 uur vindt, in de Binnenhof van de Vrije Akademie Delft, Westvest 9 te Delft, het openingsconcert in de serie "VAK Leerlingenconcerten" plaats.

Aan deze VAKleerlingenconcerten, die op doordeweekse avonden plaats vinden, werken gevorderde leerlingen van de afdeling muziek van de Vrije Akademie Delft mee. Het is voor hen een ideale gelegenheid om podiumervaring op te doen. Het openingsconcert wordt verzorgd door leerlingen van de afdeling zang en de afdeling instrumentaal onderwijs. Er wordt gemusiceerd door leerlingen van Liselet van Gent - zang, Ida Hazenberg - klarinet, Wilma Franchimon - zang en Albert Moerman - piano.

Het bijzonder afwisselende programma vermeldt zowel klassieke als lichte muziek. Onder het genot van een kopje koffie of een drankje kunt u luisteren naar werken van o.a.
Johann Sebastian Bach, Wolfgang Amadeus Mozart en Fréderic Chopin. De toegang is vrij.

Noot voor redacties