Beschikbare importcapaciteit en transportnetwerk Gasunie

Datum nieuwsfeit: 17-10-2000

NEDERLANDSE GASUNIE N.V.

Gasunie publiceert beschikbare importcapaciteit en transportpr

Gasunie heeft deze week de nog vrij beschikbare importcapaciteit in het transportnetwerk gepubliceerd. De gegevens zijn te vinden op het Internet: http://www.gasunie.nl/nl/transport/p.l4.htm. Per maand (tot en met december 2001) wordt de nog vrije ruimte in het gastransportnet aangegeven. Maandelijks worden de gegevens aangepast. Deze informatie is van belang voor degenen, die gas vanuit het buitenland naar de Nederlandse markt willen brengen.

Gasunie onderscheidt vier plaatsen in Nederland, die fungeren als entrypoints, de punten in het netwerk waar buitenlands gas Nederland binnenkomt. Dat zijn:

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen