Benoemingen bij Syntegra

Datum nieuwsfeit: 17-10-2000

GCI HOLLAND PR

BENOEMINGEN BIJ SYNTEGRA

ZOETERMEER, 17 oktober 2000 . De directie van Syntegra heeft Marcel van Tetering benoemd tot directeur van de nieuwe divisie Enterprise Services. Van Tetering was hiervoor directeur Human Resource Management bij Syntegra. Laatstgenoemde functie wordt ad interim vervuld door Dick Huizing, die al deel uitmaakte van de HRM-divisie.

Jim Arnold is benoemd tot directeur van de eveneens nieuwe divisie Consultancy & Solution Development. De twee nieuwe bedrijfsonderdelen komen voort uit de voormalige divisie Enterprise Consultancy & Services, waaraan Arnold leiding gaf.

De ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen