Service Chess en SilverStream voor online betalingsverkeer

Datum nieuwsfeit: 17-10-2000

Chess ontwikkelt met SilverStream eBusiness Platform voor ING een unieke service voor on line betalingsverkeer

TWYP neemt betalingen en afhandeling daarvan volledig over

HAARLEM / HOOFDDORP, 17 oktober 2000 - SilverStream Software Inc., the eBusiness Platform Company, kondigt aan dat Chess IT haar SilverStream-oplossingen gebruikt voor de ontwikkeling en het onderhoud van TWYP. TWYP (The Way You Pay) van ING is de eerste service van een traditionele bank voor het regelen van on line betalingsverkeer.

TWYP is bedoeld voor ondernemingen die via Internet producten verkopen. Ten eerste is TWYP een virtuele caissière, waarmee website bezoekers te maken ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen