HP lanceert pakket producten voor Microsoft Exchange 2000

Datum nieuwsfeit: 17-10-2000

NIEUWE REEKS DIENSTEN EN PRODUCTEN VOOR MICROSOFT EXCHANGE 2000

Bedrijfskritische infrastructuur garandeert 'always-on' oplossingen voor berichtgeving en samenwerking

Amstelveen, 17 oktober 2000 -- Hewlett-Packard brengt een uitgebreid pakket nieuwe diensten, trainingen en producten op de markt voor het ontwikkelen en inzetten van bedrijfskritische oplossingen voor samenwerking en berichtgeving met Microsoft Exchange 2000. Dit verhoogt de betrouwbaarheid en beschikbaarheid van bedrijfscommunicatie en -informatie.

Als Microsoft Windows 2000 Global Launch Partner werkt HP nauw samen met Microsoft. Samen zorgen zij ervoor dat Exchange 2000-gebruikers kunnen beschikken over een ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen