Hoorzittingen DLV Adviesgroep landbouw

Datum nieuwsfeit: 17-10-2000

ACTUALITEITEN

stip_ge.gif (58 bytes) Persbericht

Om een duurzame ontwikkeling in de landbouw te bevorderen, voert de overheid een beleid gericht op het stimuleren van voorlopers die maatregelen nemen die verder gaan dan hetgeen wettelijk verplicht is. Om de bedrijven met een duurzame productiemethode positief te kunnen onderscheiden, zal gebruik worden gemaakt van certificering. Voor de certificering van de bedrijven is het noodzakelijk de eisen en de wijze waarop deze worden geborgd vast te leggen in zogenaamde certificatieschema's. Door het nemen van maatregelen in het kader van SDL kan het bedrijf fiscale voordelen behalen.

Hiertoe ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen