Uitbreiding TV-pakket Bergschenhoek met TCM/Cartoon Network

Casema

Delft, 16 oktober 2000

Uitbreiding TV-pakket Bergschenhoek met TCM / Cartoon Network

Op veler verzoek wordt met ingang van woensdag 18 oktober het televisiepakket in Bergschenhoek uitgebreid. De populaire zender TCM / Cartoon Network wordt dan aan het televisiepakket toegevoegd op kanaal 3.

Casema heeft tot uitbreiding met dit TV programma besloten gezien de grote vraag van onze klanten voor de zender. Deze zender draagt bij aan een verbreding van het pakket in Bergschenhoek. De kosten tengevolge van deze uitbreiding worden pas meegenomen in het tarief per 1 januari a.s..

Cartoon Network is een tekenfilmkanaal en zendt uit van 06.00 uur tot 22.00 uur. Bijna alle tekenfilms worden of ondertiteld of nagesproken in de Nederlandse taal. Op TCM zijn klassieke films te zien en wordt uitgezonden van 22.00 uur tot 06.00 uur. Beide zenders zijn onderdeel van Turner Europe en worden vooralsnog in combinatie op één kanaal doorgegeven.

TCM / Cartoon Network is te ontvangen op kanaal 3 (frequentie 55,25 MHz.)

In de teletekst bij het Casema Service Kanaal (kanaal 12, frequentie 224,25 MHz.) of op de Casema web site (www.casema.nl) is actuele informatie te vinden over het radio en televisiepakket.