Online boekenwinkel milieu-, natuur- en duurzaamheidsboeken

Datum nieuwsfeit: 18-10-2000

Milieuboek uit Amsterdam bestaat niet meer, Milieuboeken.nl op internet is het moderne alternatief om uw boeken op het gebied van milieu, natuur en duurzaamheid eenvoudig te bestellen. Zowel voor professional als de consument.

Milieuboek in Amsterdam was jarenlang de bekende boekhandel om uw milieu en aanverwante boeken te bestellen. Deze boekhandel bestaat echter al enige tijd niet meer. De moderne Nederlander koopt tegenwoordig natuurlijk de boeken via internet. Milieuboeken.nl (www.milieuboeken.nl) is vandaag online gegaan en biedt een groeiend assortiment aan boeken voor bedrijf en consument op het gebied van milieu, natuur en duurzaamheid. Eenvoudig bestellen, rechtstreekse levering door internetboekhandels of de betreffende uitgever van het boek. Het assortiment zal de komende periode sterk groeien.

Folkert van der Molen,
Van der Molen Environmental Internet Services