Samenwerking Descartes systems en Telematica Instituut

Datum nieuwsfeit: 18-10-2000

PERSBERICHT Enschede, Capelle aan den IJssel, 17 oktober 2000

DESCARTES SYSTEMS GROUP EN TELEMATICA INSTITUUT WERKEN SAMEN AAN GENERIEK ICT-FUNDAMENT VOOR KETENSAMENWERKING

KLICT financiert onderzoek naar de basisdiensten 'Virtual Inventory' en next generation Tracking en & TraceTracing.

Descartes Systems Group en het Telematica Instituut zijn een innovatief samenwerkingsproject gestart waarin een generieke ICT-diensten infrastructuur voor logistieke ketens wordt ontwikkeld. Het project, dat de naam Chain Services (ChaSe) draagt, leidt tot het verbeteren van inzicht in de historie, huidige status en voortgang van goederen- en informatiestromen in toeleveringsketens. In het project wordt worden twee basisdiensten voor dit inzicht, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen