Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht

Datum nieuwsfeit: 18-10-2000

Politiebericht Limburg-Zuid: Maastricht 18-10-2000 Persberichten politieregio Limburg-Zuid 18 oktober 2000

CRIMINELEN VRIJ SPEL IN EUREGIO.
Ondernemingsraad luidt noodklok bij Nederlandse Europarlementariërs.

Enkele weken geleden waarschuwde de Ondernemingsraad van de politie de inwoners van de Euregio voor de betekenis en de gevolgen van de inkrimping van de politiesterkte van Limburg-Zuid. De Ondernemingsraad heeft inmiddels haar zorgen voor de toekomst kenbaar gemaakt bij de fractievoorzitters en politiewoordvoerders van de politieke partijen. Daarnaast is de minister president persoonlijk aangeschreven.

De Ondernemingsraad is er van overtuigd dat de inkrimping van de politiesterkte grote gevolgen zal hebben voor ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen